Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kikérem az „alkalmatlan” szó használatát! 2020-06-04 14:13:30 Így reagált dr. Dunai György, a gödöllői Tormay Károly Egészségügyi Központ igazgatója egy hozzászóló véleményére
Az egészségügy finanszírozása elégtelen 2019-04-08 14:27:32 Dr. Dunai György, a gödöllői Tormay-központ igazgatója elismerte, hogy az állam által biztosított összegből még infrastruktúrát is fejleszteni nem igen lehet. Vagyis: kell a városi forrás?